28 de febr. 2009

Pic de Font Blanca-2.903 m



Avui he aprofitat que tenia cangur i he matinat. A les 9:15 m'he calçat esquís i ganivetes al pont de la Borda de Castellar (1.850 m) i he pujat en poca estona fins la Coma del Mig. La veritat és que anant sol tot sembla anar més ràpid.


La neu és dura però no està del tot glaçada i es progressa amb facilitat. En arribar a dalt fot un fred que pela. Veig una mica més avall un grupet que no m'havia trobat en tota la pujada que han optat per passar per un collet que duu directament a l'aresta cimera però pujant pales amb orientació bastant Sud. Jo em poso les piles i faig el que venia a fer i em llanço per la super-pala, probablement de les més sostingudes i llargues de les que es puguin trobar a Andorra. Quina passada! Més avall la neu està una mica més transformada i es fa fàcil arribar al cotxe. Quin munt de neu...