14 de març 2010

Desnivell: +/- 550 m
Dificultat: S1
Durada: 3h

Des del poble del Pertus, on comença la neu, agafar la carretera que va cap a Sant Marti de l'Albera fins arribar coll de l'ullat on hi ha una gite d'etape (900m). La carretera esta neta, sino es podira començar gairebe des de la sortida del poble

Coll de l'ullat

Del la gite segeuixo les marques del GR fins arribar a la carena des d'on es veu l'antena del Puig Neulos. des de la carena ja s'albira el cap de creus i la badia de Roses enimg de la calitja.

El Mediterrani mirant cap a la plana del Rosello

Un cop al cim, baixo pel vessant empurdanes uns 150m fins un retol que indica la font de la tanyareda, neu primavera. Torno a pujar pells fins el cim. Des del cim flanquejo fins a l'entrada del bosc on aprofito per fer alguns girs. Neu pols en alguns trossos i crostra en altres
Massis del cap de Creus i golf de Roses darrera el vertex geodesic

No tots els dies es pot esquiar a la serra de l'albera el mes de març.

Ep Xavi! per esquiar entre sequoies ja veig que no cal anar a California!

Xavier Davi ha dit...

Si us podeu escapar a fer una matinal aquesta setmana val la pena per les vistes

jo crec que aguantara encara uns dies. I veure sortir el sol ha de ser la bomba. Si no vaig errat surt cap a les 7.30